اتفاقات بازی بندرعباس هیچ ربطی به داوری نداشت


به گزارش سایت داوران، حسین عسکری اعلام کرد که انتخاب محسن ترکی برای بازی تیم های پیروزی و سپاهان،بهترین انتخاب کمیته داوران بوده است.
نایب رئیس کمیته داوران در باره بازی حساس روز یکشنبه پیروزی و سپاهان گفت:بازی حساسی است.اما با توجه به اینکه محسن ترکی برای این بازی انتخاب شده و از نظر ما بهترین انتخاب است، احساس کردیم که این بازی نیازی به ناظر ویژه کمیته داوران ندارد و د ربازی های دو هفته آخر لیگ برترو رقابتهای لیگ یک،به دلیل حساسیت بیش از حد کمیته داوران ناظر ویژه ای برای بازیها اعزام می کرد.

عسکری درباره اتفاقات بازی آلومینیوم هرمزگان و فجر سپاسی گفت:با توجه به همه شرایط دو تیم و تماشاگران هیچ مشکلی با داوری نداشتند.
نایب رئیس کمیته داوران از برگزاری دو کلاس داوری فوتبال ساحلی و فوتبال از سوی فیفا در تاریخهای  9 تا 13 و 21 تا 25 خرداد خبر داد و گفت:این دو کلاس 5 روزه هستند و مدرس کلاس فوتبال ساحلی از امارات می آید  و مدرس  کلاس فوتبال علی الطریفی از عربستان است.درکلاس داوری فوتبال 30 داور زیر35 سال و از هر استان یک داور شرکت خواهند کرد.
عسکری در پایان گفت:ما می خواهیم که از همه استانها در این کلاس حضور داشته باشند و انتخاب داوران بر اساس عملکرد لیگ دسته یک و دسته دو است و امیدواریم که داورانی که در این کلاس شرکت می کنند،آموزش و اطلاعاتی را که دریافت می کنند را به استانهایشان ببرند تا انگیزه ایجاد کنند و پشتوانه سازی داوری به خوبی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *