مسعود عنایت: خدمت به جامعه داوری پست و مقام نمی شناسد


رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رد هرگونه اختلاف با محمد فنایی، کناره گیری وی از کمیته داوران را یک تصمیم شخصی و عجیب عنوان کرد و گفت: خدمت به جامعه داوری پست و مقام نمی شناسد.
مسعود عنایت با بیان اینکه تصمیم فنایی برای کناره گیری از کمیته داوران از او بعید بود اظهار داشت: ایشان در گفتگوی حضوری با من پذیرفته بودند که به عنوان نایب رئیس با کمیته داوران همکاری کنند ولی جالب است که ایشان به عنوان یک فرد با سابقه و قدیمی در جامعه داوری کشور بدون اینکه حتی یک جلسه در کمیته داوران حاضر شوند از این مسئولیت کناره گیری کردند.
عنایت افزود: ایشان انتخاب خود من بود و در نامه ای به آقای کفاشیان خواستم تا به عنوان نایب رئیس کمیته داوران با فدراسیون همکاری کنند که اعضای محترم هیئت رئیسه فدراسیون نیز با این تصمیم موافقت کردند هرچند آقای فنایی قبل از اینکه حکمی برایشان صادر شود موضوع حضورشان در کمیته داوران را مطرح کردند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هیچگونه اختلافی با فنایی نداشتم و طرح اینگونه مسائل برای کناره گیری ایشان حقیقت ندارد تصریح کرد : اگر با آقای فنایی مشکل داشتم وی را برای نایب رئیسی کمیته داوران پیشنهاد نمی کردم ولی تصور می کنم ایشان بدنبال پست های بالاتری بودند در حالیکه اگر کسی خودش را دلسوز و غمخوار جامعه داوری می داند نباید دنبال پست و مقام باشد و در هر مسئولیتی می تواند به جامعه داوری کشور کمک کند.
عنایت اضافه کرد: ایشان که بزرگتر از آقای منوچهر نظری نیستند که با ۶ سال سابقه ریاست کمیته داوران به عنوان عضو با کمیته داوران همکاری داشت و بخشی از مسئولیت های داوری فوتبال کشور را پذیرفته بود.
وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود فنایی انتخاب وی نبوده بلکه فشار مسئولان فدراسیون باعث حضور وی در کمیته داوران شده است اظهار داشت: بنده شخصیتم به گونه ای است که اگر کسی بخواهد خلاف میلم دستور بدهد هرگز آن را نمی پذیرم و تاکنون احدی از فدراسیون چنین توصیه ای به من نداشته چرا که خودم را فرد توصیه پذیری نمی دانم.
عنایت در خصوص انتخاب جانشین محمد فنایی و عضو پنجم کمیته داوران اظهار داشت: با مشورت پیشکسوتان داوری و بررسی گزینه های مختلف یزودی دو عضو جدید کمیته داوران را معرفی خواهیم کرد چرا که کارسنگینی برای لیگ دهم پیش روی کمیته داوران قرار دارد.
وی در پایان کناره گیری حسین نجاتی دیگر عضو کمیته داوران را رد کرد و افزود : ایشان همچنان یکی از اعضای این کمیته هستند و کناره گیری وی صحت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *