عسگری: امیدوارم فدراسیون دشمن داوری و فوتبال را شناسایی کند

حسین عسگری در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره خبر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی علیه کمیته داوران به نکاتی اشاره کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، وی در این باره گفت: سوال من از کسانی که این خبر را منتشر کرده اند این است که اساسا این کنفرانسی که قرار بوده علیه کمیته داوران برگزار شود در چه مکانی خواهد بود. چرا در متن خبر به این نکته اشاره نشده است. رسانه ای که این خبر را منتشر می کند، چرا با داوران تماس نگرفته است و اینکه چرا در متن خبر چهار داور ذکر شده، اما نام سه داور آمده است.
وی ادامه داد: داوران براساس قوانین فیفا ممنوع المصاحبه هستند. پس چطور چهار داوری که در لیست داوران ما قرار دارند، می خواهند علیه کمیته داوران مصاحبه کنند. نکته مهم دیگر این است، ما براساس توانایی و لیاقت داوران آنها را برای قضاوت انتخاب می کنیم و داوران هم تلاش می کنند تا به سطح آمادگی خوبی برسند. داوران هیچ قصدی برای برگزاری کنفرانس نداشته اند.
عسگری در پایان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال و رسانه ها با کمک هم دشمنان داوری و فوتبال را شناسایی کنند و با سایتی که چنین خبری را منتشر کرده، برخوردهای لازم انجام شود تا کسی که چنین خبری را به آن خبرگزاری داده، مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *