قهرمانی: شرمنده محبت مردم دشتی شدم

در بازی افتتاحیه یادواره شهدای زایرعباسی اشتباه کردم ولی بازیکنان چشمشان را روی اشتباهات من بستند و من از همکاری این بازیکنان بی نهایت سپاسگزارم.

 به گزارش سایت داوران ایران و و به نقل از خبرگزاری فارس محسن قهرمانی که قضاوت نخستین بازی بیستمین یادواره شهدای زایرعباسی را برعهده داشت در شهرستان دشتی گفت: من قبل از هر چیز از حسن رفتار و استقبال مردم شهرستان دشتی و روستای زایرعباسی تقدیر می‌کنم.

داوربین المللی فوتبال کشورمان افزود: شهرستان دشتی و روستای زایرعباسی دارای مردمی خونگرم و با محبت هستند و از زمانی که وارد استان بوشهر و شهرستان دشتی و این روستا شده‌ام در قبال محبتی که مردم به من کردند فقط  توانسته‌ام یک وظیفه کوچکی را در مقابل این محبت‌ها انجام دهم.

وی خاطرنشان کرد: این چیزی که باعث شد به این روستا سفر کنم این بود که این مسابقات با اسم سرداران و شهدای این منطقه بود و امیدوارم شهدا در آن دنیا ما را شفاعت کنند.

قهرمانی در پاسخ به این سوال که در قضاوت امروز شما ضعف‌هایی به نظر می‌رسید نظر شما در این زمینه چیست، گفت: بچه‌های هر دو تیم نهایت همکاری را کردند و مطمئنا در این بازی اشتباه کردم ولی بازیکنان چشمشان را روی اشتباهات من بستند و من از همکاری این بازیکنان بی نهایت سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *