اصفهانیان: باید ساختار سنتی را تغییر بدهیم

فریدون اصفهانیانرئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: آئین‌نامه کمیته داوران نباید بدون تایید ما به استان‌ها ابلاغ شود.

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری فارس، فریدون اصفهانیان در مورد وضعیت آئین‌نامه کمیته داوران، اظهار داشت: ظاهرا این آئین‌نامه در کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال است. دفتر ما با نصیرزاده تماس گرفته و از ایشان خواسته است که آئین‌نامه را قبل از ابلاغ به استان‌ها به کمیته داوران ایمیل کنند، زیرا نباید این آئین‌نامه در کمیته مقررات تغییر ساختاری داشته باشد.

وی ادامه داد: در صورتی که کمیته حقوقی فدراسیون تغییرات ساختاری ایجاد کرده باشد، باید این آئین‌نامه را ابتدا به ما بدهند و پس از تایید ما به استان‌ها ابلاغ شود. کمیته تدوین مقررات نمی‌تواند و نباید در آئین‌نامه‌ای که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آن را مصوب کرده دخل و تصرف کند.

اصفهانیان با اشاره به برگزاری کلاسی برای مدرسین در ایلام اظهار داشت: برای 30 نفر از مدرسان داوری کلاسی برگزار کرده‌ایم که این کلاس 3 روزه است و مدرسان آن من، مرادی، عسکری و صفیری هستیم که صفیری به دلیل فوت برادرزاده‌اش هنوز به کلاس نیامده است. البته او فردا به کلاس ما اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: برای رشد جامعه داوری باید مدرسان و ناظران خوبی داشته باشیم و ساختار سنتی را تغییر دهیم و به روز باشم. مدرسینی که در این کلاس حضور دارند، سپس در استان‌های خود تدریس داوری خواهند کرد و این مسئله می‌تواند از نظر هزینه‌ها برای شرکت‌کنندگان در کلاس بسیار به صرفه باشد، زیرا این کلاس‌ها دیگر در استان‌ها برگزار می‌شود و به صورت متمرکز نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *