اصفهانیان: یکشنبه تکلیف همه را روشن می‌کنیم

فریدون اصفهانیان

رییس کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به صحبت‌های هوشنگ نصیرزاده و رضا غیاثی درباره وی گفت که تکلیف همه مسائل مربوط به کمیته‌ داوران را یکشنبه هفته‌ آینده روشن و نتایج آن را اعلام می‌کند!

به گزارش سایت داوران ایران وبه نقل از خبرگزاری ایسنا، فریدون اصفهانیان در واکنش به انتقادهای هوشنگ نصیرزاده و رضا غیاثی از وی در رابطه با آیین‌نامه کمیته‌ داوران فدراسیون فوتبال در اظهار نظری عجیب گفت: این عزیزان هر چه می‌خواهند بگویند! ما هیچ مشکلی با این حرف‌ها نداریم، یکشنبه آینده تکلیف همه چیز را روشن می‌کنیم و خبرش را به همه می‌دهیم!

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا جلسه دیروز (دوشنبه) کمیته‌ داوران بر خلاف اعلام قبلی تشکیل نشد پاسخ قبلی خود را تکرار کرد و گفت: همان طور که گفتم 12 خرداد تکلیف همه چیز روشن می‌شود.

اصفهانیان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است خود یا دیگر اعضای کمیته‌ از کارشان کناره‌گیری کنند، گفت: یکشنبه همه چیز را جمع می‌کنیم!

یک پاسخ

  1. با سلام وادب.اگر تشکیلات فدراسیون دارای یک سند راهبردی بود هرگز ما شاهد این بلاتکفیلی نیودیم .زیرا دیگر قانون تکلیف همه را مشخص میکرد.عدم وجود سند راهبردی وسند چشم انداز ده ساله یا پنج ساله کمک شایان به توسعه داوری کشور میکند.دیگر فرد تصمیم نمیگیرد وکار ها ووظایف همه مشخص بود.فدراسیون فوتبال برای هیچ رشته ورزسی سند چشم انداز ندارد.در اکثر کشور ها وجود دارد به جز ایران.اما بزرگان داوری کشور باید با یک دیدگاه حرفه ای این مسائل را حل کنند.این درست که تشکیلات داوری فوتبال یک ان جی .ا. و غیر دولتی میباشد اما هزینه فرصتهای از دست رفته را با چه چیزی میتوان جبران کرد.بهرحال اکنون باید به کسی که چرخه دپارتمان را دارد احترام گذاشت.شاید با افکار مان همخوانی نداشته باشد .ما مقصر نیستیم انها ما را مقابل دوستانمان قرار میدهند.به امید موفقیت برای همه خانواده برزگ داوری کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *