فنایی: استعفای کتبی‌ام را ارائه کردم

محمد فنایی کارشناس داوریعضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: برخی افراد در فدراسیون فوتبال برای اصلاح آئین‌نامه کمیته داوران شیطنت می‌کنند.

به گزارش سایت داوران ایران و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد فنایی با اشاره به عدم تائید آئین‌نامه جدید کمیته داوران از سوی این کمیته گفت: کسانی که در فدراسیون نشسته‌اند در آئین‌نامه دستکاری می‌کنند و این شیطنت آنها باعث می‌شود فریدون اصفهانیان به عنوان رئیس این کمیته از اتفاقاتی که رخ می‌دهد ناراحت باشند و الان هم می‌بینید اصلاحات انجام شده در آئین‌نامه کمیته داوران مورد تائید ایشان نیست.

فنایی تاکید کرد: من 2 روز قبل به طور رسمی و کتبی استعفای خودم را تحویل آقای اصفهانیان دادم چرا که معتقدم کار کردن با این فدراسیون سخت است. من با اصفهانیان مشکلی ندارم اما با این فدراسیون نمی‌توانم کار کنم. در سازمان لیگ یک سری کارها را انجام می‌دهم اما پست و مسئولیتی در فدراسیون فوتبال ندارم. آنها می‌خواستند ما در کمیته داوران دکور باشیم ولی من چنین چیزی را نمی‌پذیرفتم.

عضو مستعفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد: یک سری آدم‌ها بعدها به فدراسیون فوتبال آمدند و تغییراتی را در آئین‌نامه کمیته داوران فدراسیون فوتبال دادند که مورد تائید کمیته داوران نیست. با این حال آقای اصفهانیان به عنوان رئیس کمیته داوران می‌تواند در این ارتباط توضیحات کاملی را بدهند و من الان بیشتر به فکر حضور در شورای شهر هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *