خسروی: تصمیم داور بازی ابومسلم و آلومینیوم را تائید کردم

علی خسروی

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات حسین عسگری که گفته بود علی خسروی اطلاعات غلطی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در خصوص دیدار تیم‌های ابوملسم خراسان و آلومینیوم هرمزگان داده گفت: من روز گذشته در برنامه لیگ دسته اول که در شبکه ورزش پخش می‌شد درباره دیدار تیم‌های ابومسلم و آلومینیوم که در دقیقه 42 توسط آقای سید علی داور بازی تعطیل شده بود صحبت‌هایمان را انجام دادم و با توجه به صحنه‌هایی که دیدم و مصاحبه‌هایی که خواندم اعلام کردم که این تصمیم تقریباً برابر قانون بوده و به عنوان کارشناس داوری تعطیلی بازی را قانونی دیدم چرا که طبق قانون 5 داوری اگر امنیت برای داوران وجود نداشته باشد داور می‌تواند بازی را قطع یا تعطیل کند.

وی ادامه داد: حتی آقای غلامزاده کمک‌داور بازی هم پایش مصدوم شده بود و داور دلیل موجهی برای تعطیل کردن بازی داشته است که همین صحبت‌های من و تأئید تصمیم داور بازی باعث شد تا خداداد عزیزی روی خط بیاید و به تصمیم من اعتراض کرد. او به من گفت که ما از شما انتظار بیشتری داشتیم شما سال 82 که داور بازی پرسپولیس و پاس بودید از هاشمی‌نسب که بازیکن پاس بود خواستی که به علی دایی توهین نکند. عزیزی حتی درباره هتل‌های شیک و مجلل صحبت‌هایی کرد که من خواستم عوامل برنامه آقای عسگری را پیدا کنند تا او پاسخگوی این صحبت‌ها باشد که کارشناس داوری به نام میرزابیگی روی خط آمد و متأسفانه به من حمله بدی کرد. او گفت که صحبت‌های من بدآموزی دارد و من باید به ایشان بگویم که شما خودت آداب برنامه رسانه‌ای را رعایت نکردی چرا که کمیته داوران سخنگو دارد و این مسائل ربطی به میرزابیگی ندارد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: من تصمیم آقای سیدعلی را تأئید کردم و همین تأئید کردن من باعث شد که خداداد عزیزی صحبت‌های سال 82 را پیش بکشد البته امروز شنیدم که آقای عسگری با خبرگزاری فارس، صحبت کرده و از صحبت‌های ایشان تعجب کرم که چرا من را متهم بد آموزی کردند. روز گذشته تعدادی از دوستان از طریق پیامک به من گفتند که آقای عسگری خارج از ایران است و احتمالاً عده‌ای کاتولیک‌تر از پاپ اطلاعات غلط به ایشان داده‌اند. خوشبختانه تمام برنامه‌های تلویزیون ضبط می‌شود و اگر آقایان برنامه را ببینند متوجه می‌شوند که من قضاوت داور بازی ابومسلم و آلومینیوم را تأئید کردم. حالا اگر خداداد عزیزی صبحت‌هایی درباره هتل‌هال گران‌قیمت و مازراتی کرده من پاسخگو نیستم چرا که سخنگوی عسگری نیستم.

خسروی در پایان گفت: آقای عسگری گفته که من عضو خانواده داوری هستم اما من باید بگویم که من چه عضوی هستم که دو سال است نظارت هیچ بازی را به من نسپرده‌اند. حالا اگر آقایان ناراحت می‌شوند که من تلویزیون می‌روم دیگر بحثش جداست من حاضرم با خود آقای عسگری فیلم این برنامه را در کمیته داوران ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *