خسروی: داوران فوتسال به فدراسیون فوتبال وام داده‌اند

علی خسروی
علی خسروی در خصوص اعتراض داوران فوتسال مقابل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این برای اولین بار است که داوران شهامت کرده‌اند و اینگونه برای گرفتن حق‌شان اعتراض می‌کنند.
وی افزود: این داوران سه چهار سال است که به فدراسیون فوتبال وام داده‌اند. به نظرم وقتی داوری برای قضاوت کردن حتی هزینه سفرش را خودش متقبل می‌شود، به فدراسیون وام داده است. این داوران هر کدام برای سفر زمینی هم باید حداقل 150 هزار تومان هزینه کنند که تمام این مبلغ‌ها روی هم جمع شده و بدهی سنگینی را روی دوش فدراسیون فوتبال گذاشته است.
سخنگوی کانون داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه داوران فوتسال اتحاد بسیار خوبی دارند، تصریح کرد: اتحاد بین داوران فوتسال آنقدر زیاد است که حتی می‌خواهند برای خود مسکن درست کنند. اکنون هم که مقابل فدراسیون جمع شده‌اند نشان از اتحاد آنهاست.
خسروی گفت: از علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم که برای این داوران کاری کند. این داوران هر بار که حق‌شان را خواسته‌اند، کاری انجام نشد و حتی تهدید هم شدند اما از اسدی می‌خواهم پیگیر کار این داوران باشد. امیدوارم فدراسیون فوتبال بدهی چهار پنج میلیاردی خود را تسویه کند تا دیگر این مشکلات وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه داروان قشر شریف جامعه هستند، خاطرنشان کرد: نگذاریم که بار دیگر به جامعه داوری لطمه وارد شود. هنوز یادمان نرفته که چه بلایی سر محسن قهرمانی آوردیم. با خانواده او چه کردیم. موضوع قهرمانی تبدیل به یک مسئله امنیتی شد و ببینید که چه اتفاقاتی برای او افتاد. چشم همسرش ضعیف شد و فرزند او به دلیل استرس زیاد دیگر به مدرسه نرفت.
سخنگوی کانون داوران فدراسیون فوتبال با تأیید اینکه اعتراض و اعتصاب داوران فوتسال بهترین راه برای گرفتن حق‌شان است، اظهار داشت: تمام این داوران افرادی هستند که جبهه و سربازی رفته‌اند. شاهدم که هیچکدام از آنها حاضر نشدند با شبکه‌های ضدانقلاب مصاحبه کنند. خیلی‌ها به این داوران زنگ زدند و می‌خواستند با آنها مصاحبه کنند اما این داوران حاضر به انجام این کار نشدند. آنها همه افرادی شریف و متمول هستند، خانه و ماشین دارند اما اکنون که اعتراض کرده‌اند حق‌شان را می‌خواهند.
«هر وقت به ما یک بسته گز دادند گفتند که لای گزها سکه بوده و فقط به داوران تهمت زدند»، خسروی با بیان این جمله تأکید کرد: باید به داوری حرمت قائل شویم اگر حسین عسگری و اصفهانیان می‌خواهند جامعه داوری حرمت‌دار شوند و با یکدیگر کار کنند ابتدا خودشان باید مشکل‌شان را حل کنند. اکنون کسی که 10 سال داوری استان تهران را عقب انداخت مدعی شده که جای حسین عسگری را در فدراسیون فوتبال بگیرد اما به نظر من این کار درست نیست و او همچنان باید رئیس دپارتمان داوری باشد.
وی ادامه داد: اکنون این داورانی که معترض هستند با خودشان قمار انجام داده و ریسک بزرگی کرده‌اند. امیدوارم که این ریسک‌شان جواب دهد و حمایت از آنها صورت بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *