بررسی مشکلات داوری مسابقه تراکتور سازی تبریز و نفت تهران دربرنامه 90

اخراج اندو تیموریان

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و یک کارشناس داوری در برنامه 90 مشکلات داوری در مسابقه فوتبال تراکتور سازی تبریز و نفت تهران را بررسی کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،‌ سعید مظفری زاده که مهمان تلفنی این برنامه بود در خصوص این دیدار گفت: اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد جای سوال دارد و برخی ها به جای اینکه اشتباهات خود را بپذیرند دنبال مقصر می گردند و طبق معمول داور دم دست ترین فرد است.
این کارشناس داوری فوتبال در عین حال قضاوت فغانی را در این دیدار ایده ال و کامل ندانست و گفت: داور می توانست مدیریت بهتری از خود نشان دهد.
مظفری زاده این سوال را مطرح کرد که چرا به سوء مدیریت بازیکن تراکتور سازی و اشتباهات برگزار کنندگان و کادر فنی اشاره نمی شود.
وی افزود: اگر کسی اشتباهات خود را بپذیرد دیگر از این مشکلات پیش نمی آید.
این کارشناس داوری فوتبال با انتقاد از حمایت نکردن کمیته داوران‌‌ فدراسیون فوتبال از تیم داوران دیدار تراکتور سازی تبریز و نفت تهران گفت: این کمیته باید موضع خود را درباره اشتباهات فغانی به صراحت بیان کند.
مظفری زاده از ضعف مدیریت فدارسیون فوتبال و اختلافات دو ساله در زیر مجموعه های آن انتقاد کرد و گفت: آنها نمی توانند مشکلات داخلی خود را حل کنند و همیشه با قربانی کردن چند نفر بر این مشکلات سر پوش می گذارند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران هم روی خط برنامه 90 آمد و گفت: ما وظیفه داریم از واقعیت ها حمایت و مسئولانه برخورد کنیم و منطقی حرف بزنیم.
فریدون اصفهانی تصریح کرد: اینکه همه هزینه ها را بر دوش داور بیندازیم درست نیست.
وی افزود: ما نمی توانیم همه چیز را در رسانه ها بگوییم و باید برخی مشکلات را داخلی و خانوادگی حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *