ممبینی: به جلسه هم‌اندیشی داوران دعوت نشده بودم

هدایت الله ممبینی

یکی از کارشناسان داوری می‌گوید هیچ اراده قوی برای رسیدن به استانداردهای داوری وجود ندارد و مدیریت باید فکری اساسی در این باره کند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا،  هدایت ممبینی درباره وضعیت داروی در این هفته‌های لیگ گفت: مانند تیم‌ها که در اوایل فصل هماهنگی کافی را ندارند داوری‌ها همچون ابتدای فصل بود و اشتباهاتی را داشتند اما امیدواریم که در آینده این اشتباه‌ها کمتر شود.

این کارشناس داوری ادامه داد: با کلاس‌های آموزشی، آمادگی روحی، روانی و آمادگی جسمی اشتباه‌های داوری کمتر می‌شود. باید برای داوران از نظر روحی و روانی انگیزه ایجاد کرد تا آماده به زمین بروند.

وی درباره جلسه هم‌اندیشی داوران با مسوولان فدراسیون فوتبال که چند روز پیش در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد، گفت: من به این جلسه دعوت نشدم و از طریق رسانه‌ها از این جلسه آگاه شدم.

ممبینی درباره عدم حضور خود در کمیته داوران، اظهار کرد: استنباطم این بود که با سیستم موجود در این فضا نمی‌توان کار کرد و برای اینکه تنش به وجود نیاید کنار رفتم ولی به عنوان عضوی در خانواده داوری هر وقت احساس کردم فضا مناسب است و می‌شود کار مثبت کرد، دریغ نمی‌کنم ولی در حال حاضر وجود من در آنجا بی‌اثر است.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت امکانات داوری را در لیگ پانزدهم نسبت به لیگ چهاردهم چطور می‌بینید، گفت: باید هر روز از دیروز جلوتر بود چون در دنیا علم پیشرفت می‌کند و همه چیز رو به جلو می‌رود ولی متاسفانه اینطور نبوده و هیچ اراده‌ قوی‌ نیست که به این استانداردها نزدیک شویم.

ممبینی افزود: مدیریت باید فکری اساسی درباره داوری کند و در عمل باید بپذیرد که داوری یکی از رکن‌های اساسی فوتبال است و در صورتی این اتفاق می‌افتد که امکانات به داوری داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *