افزایش حقوق داوران به فدراسیون فوتبال کشور ابلاغ شد

فریدون اصفهانیان

رئیس کمیته داوران کشور گفت: افزایش دستمزد داوران فوتبال در کشور به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و در صورت موافقت دستمزد داوران فوتبال در کشور افزایش می‌یابد. فریدون اصفهانیان شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه با داوران فوتبال و فوتسال استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش دستمزد داوران یکی از برنامه‌های اساسی کمیته داوران در سال 95 است که افزایش حق‌الزحمه داوران فوتبال به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه داوران در کشور با تلاش همه‌جانبه نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه فوتبال داشته‌اند افزود: نیاز است تا حقوق داوران برای ایجاد انگیزه بیشتر افزایش یابد که امیدواریم فدراسیون فوتبال در این زمینه همکاری مضاعفی داشته باشد.

رئیس کمیته داوران کشور با قدردانی از ژاله طوفان‌پور، داور لیگ برتری فوتبال بانوان اردبیل گفت: این داور یکی از داوران برتر فوتبال کشور بوده که امیدواریم در آینده شاهد حضور این داور در میادین بین‌المللی باشیم.

اصفهانیان بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در داوری فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان دارد که نیاز است برای رشد و ارتقای سطح داوری فوتبال و فوتسال استان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان اردبیل مشخص شود چرا که این امر سبب برخی بی نظمی‌ها و عدم توسعه فوتبال شهرستان اردبیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و هیئت فوتبال باید هر چه زودتر تکلیف رئیس هیئت فوتبال را مشخص کنند افزود: این بی‌برنامه بودن فوتبال اردبیل‌ و عدم مشخص بودن رئیس فوتبال ضربه سنگینی به رشد و توسعه فوتبال این استان وارد می‌کند و نیاز است در این راستا اهتمام ویژه‌ای توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

رئیس کمیته داوران کشور تصریح کرد: هیئت فوتبال استان در چند سال گذشته با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی نقش بسیار مهمی در رشد و ارتقای درجه داوری فوتبال بانوان و آقایان داشته است و رفته رفته انتظار می‌رود شاهد حضور داوران اردبیلی در میادین بین‌المللی باشیم که این امر نیازمند تعامل اداره کل ورزش و جوانان با هیئت فوتبال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *