مظفری زاده: پنالتی دوم پرسپولیس دیده نشد

سعید مظفری زاده

به گزارش سایت داوران، سعید مظفری زاده در رابطه با داوری دیدار تیم های پرسپولیس و نفت صحبت کرد.

مظفری زاده در رابطه با داوری پیام حیدری و نکات این بازی گفت:

*پیام حیدری که آماده و با اعتماد به نفس نشان می داد در اولین صحنه بحث برانگیز بازی با توجه به جایگیری مناسب به خوبی خطای حمدی نژاد را تشخیص داد و اعلام پنالتی کرد.

*در ادامه بازی و در دقیقه 24 تکل اکبر صادقی روی احمدزاده به درستی با کارت زرد جریمه شد.

*در دقیقه 25 کمک داور دوم مسابقه موقعیت تک به تک طارمی با دروازه بان نفت را به اشتباه با اعلام موقعیت آفساید، متوقف کرد.

*در دقیقه 26 تکل محسن مسلمان می توانست با کارت زرد داور روبرو شود اما پیام حیدری از این کار امتناع کرد و به دلیل اینکه دو دقیقه قبل به خاطر حرکت مشابهی به اکبر صادقی کارت زرد نشان داده بود باعث اعتراض علی دایی شد.

*حیدری که در این دقایق کمی تمرکز خود را از دست داده بود خطای هند بازیکن تیم نفت را در ابتدا تشخیص نداد ولی سریع اشتباه خود را تصحیح و به درستی بازیکن خاطی را جریمه کرد.

*در دقیقه 37 میلاد فخرالدینی، امید عالیشاه را با خطای شارژ کردن سرنگون کرد که از دید داور پنهان ماند، همین موضوع باعث اعتراض امید عالیشاه شد که با کارت زرد داور روبرو شد.

*دقیقه 63 فرار فخرالدینی با واکنش بدون خطای بیرانوند برای دفع توپ همراه شد که تصمیم داور برای ادامه بازی در این صحنه کاملا صحیح بود و اعتراض بی مورد فخرالدینی در ادامه باعث شد تا او به درستی از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

*دقیقه 77 علیاری مدافع تیم با خطا درون محوطه جریمه علیپور، مهاجم پرسپولیس را متوقف کرد که باید دومین پنالتی پرسپولیسی ها اعلام می شد اما حیدری از کنار آن عبور کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *