تقدیر از داوران المپیکی فوتبال ایران شایسته نبود

فریدون اصفهانیان
به گزارش سایت داوران، فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه پشتوانه‌سازی خوبی با حضور داوران جوان برای داوری فوتبال کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: داوران زنجانی نیز حضور پرنگ‌تری در آینده فوتبال کشور خواهند داشت.
وی از دعوت داور جوان و ارزنده زنجانی برای حضور در کلاس داوران آینده آسیا خبر داد و افزود: سامان سلطانی داور جوان و ارزنده فوتبال استان زنجان از سوی AFC برای حضور در کلاس داوران آینده آسیا دعوت شده است.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصریح کرد: سامان سلطانی به همراه دو داور دیگر کشور بعد از حضور در کلاس‌های مقدماتی به کلاس داوران آینده آسیا دعوت شده‌ است.
اصفهانیان در ادامه با اشاره به اینکه سال آینده برنامه‌های آموزشی هیأت فوتبال استان زنجان به صورت جدی‌تری دنبال خواهد شد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی داوری برای سال آینده انجام شده است.
وی تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی مربیگری فوتبال در استان زنجان با استقبال چندان زیادی روبه‌رو نمی‌شود و این کلاس‌ها به حد نصاب برگزاری نمی‌رسد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان المپیک و پارالمپیک 2016 ریو اشاره کرد و گفت: در این مراسم تقدیر خوبی از داوران المپیکی کشور انجام نشد.
اصفهانیان با تاکید بر اینکه البته اهمیت کار تقدیر و تجلیل از داوران المپیکی بسیار خوب بوده است، اظهار کرد: اما داورانی که در فینال المپیک قضاوت کرده بودند، شایسته تقدیری بهتر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *