مرادی به جرگه ناظران و مدرسان داوری AFC می پیوندد


مسعود مرادی داور بین المللی فوتبال کشورمان پس از بازنشستگی از قضاوت های بین المللی به جرگه ناظران و مدرسان AFC خواهد پیوست.
مسعود مرادی که تنها تا پایان سال 2010 میلادی در فهرست داوران بین المللی فوتبال کشورمان حضور خواهد داشت، پس از دوره بازنشستگی ازصحنه فوتبال به عنوان ناظر و مدرس داوری بین المللی همکاری خود را با AFC آغاز خواهد کرد.
وی پس ازشرکت درکلاس مدرسان داوری فیفا که چندی پیش درکشور نپال برگزارشد و کسب مدرک تخصصی این دوره منتظر برگزاری دوره نهایی کلاس نظارت AFC است (دی ماه جاری در مالزی) تا پس از موفقیت در این دوره از سال 2011 به عنوان ناظر و مدرس بین المللی همکاری خود را با کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کند.
پیش از این داوران آسیایی مطرح همدوره با مسعود مرادی نظیر؛ سعید کمیل کویتی، شمس الماعدین سنگاپوری، کوان کره ای، عبدالرحمان دلاور بحرینی و … به جمع ناظرین داوری AFC پیوسته بودند.
مسعود مرادی با 11 سال سابقه قضاوت در دیدارهای بین المللی ازجمله داوران پرافتخار فوتبال ایران و آسیاست که تنها حضور درجام جهانی را در کارنامه افتخارات خود ندارد.
وی قرار است پس از بازنشستگی از دیدارهای بین المللی تا پایان لیگ دهم در مسابقات داخلی به قضاوت بپردازد و پس از آن در مورد خداحافظی از صحنه داوری تصمیم گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *