کریمی: لحظات سخت دربی را با قضاوت خوب در گوانگجو جبران می‌کنم


مرتضی کریمی در گوانگجو با اشاره به حضورش در مسابقات آسیایی گفت: بعد از اشتباهاتی که در دیدار پرسپولیس و استقلال و بازی صبای قم و مس کرمان اتفاق افتاد شرایط برایم سخت شد و از نظر جسمی و روحی دچار مشکل شدم، اما با توجه به اینکه از نظر جسمانی در آمادگی کامل به سر می‌بردم، سعی کردم همه اتفاقاتی که در ایران افتاده را فراموش کنم و با تمرکز کامل به مسابقات آسیایی گوانگجو بیایم. مسئولان و خبرنگاران نیز در این راه کمک زیادی کردند.
وی در خصوص سؤالی مبنی بر اینکه آیا اشتباهات داوری در ایران در نحوه قضاوتش در این دوره از رقابت‌ها تأثیر داشته است یا خیر، اظهار داشت: به اشتباه خود اقرار می‌کنم و قبول دارم که مقصرم. در طول 3 تا 4 سال گذشته جزء بهترین کمک داوران بودم، اما صحنه سختی در دربی 69 پیش آمد و اشتباه بزرگ در بازی صبا و مس کرمان شرایط روحی مرا کاملاً به ریخت، اما هم‌اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برم و امیدوارم با قضاوت خوب در گوانگجو اشتباهات گذشته را جبران کنم.
کریمی در خصوص دیگر سؤالی مبنی بر اینکه آیا در دور پایانی نیز قضاوت خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: اگر ایران به مرحله نهایی صعود کند در این صورت از قضاوت در مراحل بالاتر کنار می‌روم، اما برای من مهم این است که پرچم ایران بالا رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *