عسگری: مرادی این دوره را تمام کند،ناظر داوری AFC می شود

سـرپـرسـت کـمـیـته داوران از صـحـبـت‌هـای عـادل فردوسی‌پور در برنامه نود که گفته بود او مانند یک دیـکـتـاتـور در کـمـیـته داوران برخورد می‌کـند،ناراحت است.
حسین عسگری  گفت: اهـانـت و اعـتراض به داور از جمله مـشکلاتی بوده که از گذشته در فوتبال ما در خـصوص داوری وجود داشتـه و مـن سعی کردم از زمـان حضورم این مشکلات را کمتر کنم و فضای مـنـاسـبی را برای قضاوت داوران فراهم کنم تا آنها به دور از هرگونه تنشی بتوانند قضاوت قابل قبولی را انجام دهند.
عسـگـری در ادامـه بـا اعـتراض به صحبت‌های فردوسی‌پور در برنـامـه نـود که او را دیـکـتـاتـور خـوانـده بود گفت:به کـار بـردن اصـطلاح دیکتاتور از جانب فـردوسی‌پور در مورد من اصلا کار درستی نبود. چـون دیکتاتور در فرهنگ ما معنی خائن هم می‌دهد من فکر می‌کنم فردوسی‌پور نباید این واژه زشـت را در مورد من به کار می‌برد.
سـرپـرسـت کـمـیـته داوران در مورد سفر خود و چند نفر دیگر از داوران نظیر عنایت برای سـپـری کردن کلاس داوری گـفـت : من دوشنبه صبح به همراه آقایان عنایت و سفیری برای سپری کردن یـک دوره داوری راهی مالزی می‌شـویـم. الـبـتـه مسعود مرادی هم امـروز به مـالـزی رفته تا در یک دوره نظارت داوری شـرکـت کـنـد. این دوره دو هفته طول می‌کشد و اگر آن را با موفقیت پشت سر بگذارد نـاظـر داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد.
وی در مـورد سـفـر فـغـانـی جهت یکی از قضاوت‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:  فـغانی داور بین‌المللی کشورمان چـنـدی قـبـل از سـوی کـنفدراسیون فوتبال آسیا جایگزین ترکی شد و حالا قرار است دیدار السد قطر و الاتحاد سوریه در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان را قضاوت کند.
عـسـگـری در پـایـان در مـورد صـحـبـت‌های خـاکـپور که گفته کمیته داوران باید انتقادپذیر باشد تـاکید کرد:داور بازی هـر اشـتباهی کند مربی و بازیکنان یک تیم حق اعتراض و اهانت به داور ندارند. ما هم به دلـیـل اعـتراض خاکپور که گفته بود خطاهای اتفاق افتاده توسط بازیکنان حریف به سود آنها گرفته نمی‌شد اما هـمـان خـطـاهـا برای بازیکنان استقلال گرفته می‌شد طبق مقررات به کمیته انضباطی شکایت کردیم تا کمـیته انـضباطی در مورد وی تصمیم‌گیری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *