طاهریان : ما حاضریم فدای بهتر شدن داوری شویم

به گزارش فوتبال آنلاین ابوطالب طاهریان در خصوص تغییر و تحولاتی که در کمیته دپارتمان داوری رخ داده،‌اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. شاید با این مسئله مشکل داوری ما حل شود و جامعه داوری ما به آرامش بازگردد. به هر حال اشکالی ندارد که اگر داوری ما بهتر شود و ما هم قربانی شویم. ما حاضریم فدا شویم و داوری بهتر شود.

ابوطالب طاهریان
وی در مورد اینکه عسگری تنها فردی است که در دپارتمان باقی مانده و سایر افراد تغییر کرده‌اند، خاطرنشان کرد: خود عسگری همه این کارها را کرد تا خودش بماند. به هر حال من خبری از این مسائل ندارم. باز هم می‌گویم اگر مشکل داوری با این مسئله حل می‌شود ما حاضریم فدا شویم.

عضو سابق دپارتمان داوری در مورد اینکه آیا از این تصمیم ناراحت نیست، یادآور شد: اگر داوری ما بهتر شود حالا من هم ناراحت شوم چه فرقی می‌کند. من شبانه‌روز کار می‌کردم و شاید این مسئله برخورد اینگونه با من جواب زحماتی بود که انجام دادم.

وی تاکید کرد: من به اندازه 5 نفر کار می‌کردم اما به هر حال این تصمیم را گرفتند. ظهر روز گذشته عسگری به اتاقم آمد و گفت که دیگر نمی‌خواهم سرکار بیایی و من هم اعلام کردم که مخلص شما هستم و کلید را تحویل آنها دادم.

طاهریان در مورد اینکه چه کسانی جای او را گرفتند،‌گفت: فروغی و دو سه نفر دیگر بودند که من کلید را به آنها دادم حتی در دقیقه 90 هم داورانی که مربوط به جام حذفی بودند را مشخص کردم و ایمیلی را برای آنها ارسال کردم به هر حال آرزوی موفقیت برای جامعه داوری فوتبال ایران می‌کنم. خدا کند که با این مسئله داوری ما بهتر شود.

عضو سابق دپارتمان داوری در خصوص اینکه آیا این تصمیم به علت هجمه‌ها و انتقادهایی که اخیرا علیه داوران صورت می‌گیرد، تاکید کرد: شاید این مسئله شوکی به داوری ما باشد. به هر حال در یک تیم اگر اتفاقی می‌افتد مربی تغییر می‌کند. در اینجا هم افرادی که زحمت کشیده‌اند را تغییر داده‌اند. شاید این مسئله شوکی باشد. هنوز هم من دلم برای داوری می‌سوزد. اگر داوری هم اکنون زنگ بزند و از من کمک بخواهد با تمام جان و دل انجام می‌دهم.اگر دو نفر در کل کشور اعلام کردند که از من ناراضی هستند من این موضوع را قبول می‌کنم. شاید مسئولان به این نتیجه رسیدند که با رفتن ما مشکلات برطرف می‌شود. امیدوارم با این موضوع مشکل داوری حل شود و در آینده شاهد مسائل مختلف نباشیم.

یک پاسخ

  1. درود بر شرف شما استاد گرامی.برکناری شما ذره ای از ارزش های شما در جامعه داوری کم نخواهد کرد.شما حامی داوران جوان در این سالها بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *