مظفری: صحبت از اشتباهات داوران لیگ برتر تکرار مکررات است

نوید مظفری

متاسفانه روند ضعف داوران لیگ هم چنان ادامه دارد در کل اشتباهات تاثیر گذاری‌ در بازی بوده که بارها‌ این را عنوان کرده بودیم که هم چیز تکراری شده است.

وی در ادامه افزود: باید یادآوری کنم که اشتباهات داوران لیگ ما تکرار مکررات‌ است.

مظفری به دلیل ضعف داوران پرداخت و تصریح کرد: وقتی در این لیگ توسط کمیته داوران و دپارتمان داوری، داوران اسمی را از دست داده‌ایم،داورانی که تجربه لازم را داشته‌اند بدون شک زمان لازم است تا تجربه کافی را به دست بیاورند‌ و اشتباهات داوران کار قضاوت را سخت‌تر کرده است.

کارشناس داوری کشورمان ادامه داد: وقتی داور مطرح و سرشناسی در بازی قضاوت می‌کند حتی اگر سوت اشتباهی هم بزند بازیکنان قبول می‌کنند ولی به طور قطع در ادامه لیگ با مشکل مواجه می‌شویم.

وی در پاسخ به سوال آیا کمیته داوران به جوان‌گرایی پرداخته است گفت: این اشتباه است که بگویم کمیته‌ جوانگرایی کرده است وقتی داوران مطرح سال‌های گذشته لیگ را کنار گذاشته است به بن بست‌ خورده و چاره به جز استفاده از چنین داوران را ندارد.

وی در مورد اینکه چرا قهرمانی با وجود اتمام محرومیت اجازه قضاوت ندارد گفت: من نمی‌دانم چرا قهرمانی را دعوت نمی‌کنند، کسی که محرومیتش‌ به پایان رسیده است باید مجددا داور لیگ باشد و ظاهرا به وی اعلام کرده‌اند که قضاوت‌های ندارد.

وی در حد نصاب نرسیده است و ظاهرا دلیل دعوت نکردن قهرمانی همین است در حالی که قهرمانی حتی بیشتر از ترکی قصاوت کرده بود.

مظفری با اشاره به پنج ماه مانده تا جام ملت‌های آسیا و حضور تنها داور ایرانی اضافه کرد: ما فقط پنج ماه تا جام ملت‌ها فاصله داریم در حالی که فقط فغانی را به عنوان تنها داور در لیست داوران داریم در حالی که می‌توانیم داوران دیگری هم داشته باشیم.

کارشناس داوری کشورمان ادامه داد: بدون شک خدای ناکرده اگر برای فغانی مصدومیتی رخ دهد دیگر ما هیچ داوری در جام نخواهیم داشت و این مسئله ضعف کمیته داوران کشورمان را می‌رساند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که روز داوری کشورمان روز به روز بهتر شود و ما شاهد داوران زیادی در سطح آسیایی و بین‌المللی باشیم تا افتخاری برای عرصه داوری کشورمان قلمداد شود.

یک پاسخ

  1. کو گوش شنوا ؟فدارسیون و کمیته این حرفها را دوست ندارند و خود را عقل کل در مدیریت می دانند بلایی را که سر داوران ایران آوردند کمتر زمانی بود که اتفاق افتاده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *