9 ناظر و مدرس ایران در سمینار داوری آسیا شرکت می‌کنند

کنفدراسیون فوتبال آسیا از 9 ناظر و مدرس داوری فوتبال و فوتسال ایران برای شرکت در سمینار سالیانه AFC دعوت کرد.
سمینار سالیانه مدرسان و ناظران داوری فوتبال و فوتسال آسیا امسال به دلیل همزمانی با مسابقات جام ملتهای آسیا با یک ماه تاخیر و از 7 فوریه (18 بهمن) درکوالالامپور مالزی برگزارخواهد شد که 9 ناظر، مدرس و داور فوتبال و فوتسال از کشورمان به این سمینار دعوت شده اند.
اسماعیل صفیری و حسین عسگری به عنوان ناظر، مسعود عنایت و مسعود مرادی به عنوان مدرس و ناظر داوری، صدرالدین موسوی و عبدالکریم سیستانی به عنوان مدرس فوتسال و علیرضا سهرابی، وحید عرض پیما و محمود نصیرلو به عنوان داور فوتسال در سمینار سالیانه AFC که به مدت یک هفته در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد، شرکت خواهند داشت.
نکته جالب توجه در این لیست دعوت از مسعود مرادی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان برای شرکت در کلاسهای مدرسی و نظارت فوتبال آسیاست. مرادی در پایان سال جاری میلادی از قضاوت در صحنه بین المللی بازنشسته می شود و قرار است از این پس به عنوان ناظر و مدرس با کنفدراسیون فوتبال آسیا همکاری کند.
وی که سابقه 11 سال حضور مستمر در لیست داوران الیت آسیا را دارد، نخستین داور ایرانی است که بلافاصله پس از بازنشستگی از صحنه قضاوت های بین المللی برای نظارت و تدریس درسطح داوری آسیا انتخاب می شود.

2 پاسخ

  1. از اینکه ایشان برای نظارت و هم مدرسی انتخاب میشن نکته قابل روشنی است مسعود خان در این چند سالی که در صحنه داوری حضور داشته مایه مباهات و افتخار داوری ایران در آسیا است البته تعجب کردم چرا اسماعیل صفیری برای مدرسی انتخاب نشده ایشان از مدرسین بسیار با سواد کشور هستند و امیدوارم در سال بعد جزو مدرسان باشند. برای همه نمایندگان داوری ایران مخصوصا برای اسماعیل صفیری و مسعود مرادی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم

  2. ضمن خسته نباشید به مسعود خان مرادی،این حداقل کاریه کهafcدرحق مرادی که یکی از پرافتخار ترین داورانش هست انجام میده،البته لازم به ذکره که نام بزرگ مسعود مرادی وافتخاراتش یک اینده خوب رو در سمت ناظرومدرسی داوری دراینده براش درپی خواهد داشت.من به شخصه به همشهری بودنم با ایشان از صمیم دل افتخار میکنم وخوشحالم9سال شاگرد ایشان بودم وانشاا…خواهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *