عنایت از ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال استعفا کرد


مسعود عنایت، رئیس کمیته داوران از سمت خود در فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرد.
به گزارش سایت داوران ایران، مسعود عنایت عصر امروز استعفا نامه خود را به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال تحویل داد. هنوز از قبول یا رد این استعفانامه خبری در دست نیست و کفاشیان باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.
یکی از حاضران در کمیته داوران این خبر را تایید کرد؛ اما از جزئیات آن اظهار بی‌اطلاعی کرد.
گفتنی است، در هفته‌های اخیر انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد کمیته داوران و عنایت، رئیس این کمیته در جامعه ورزش و رسانه‌ای مطرح می‌شد که به نظر می‌رسد مسعود عنایت در واکنش به این اتفاقات استعفا کرده است. در روزهای اخیر درگیری‌های لفظی هم بین برخی داوران و عنایت در مطبوعات شکل گرفته بود.

5 پاسخ

  1. حیف شد
    اقای عنایت همه چیز داشتند هم عدالت هم صداقت

  2. باسلام.امیدوارم هرجیزکه به صلاح داوری است همان رخ دهد

  3. باعرض سلام
    چرا برای پیروزی دوبار ه خداداد افشاریان سوت بزند دیدید که در مقابل پیروزی و ملوان اشتباه کرد وقتی اشتباه کرد باید محروم شود تا یاد بگیرد که کمیته داوران کارشان جدی است و او تلاش کند که دیگه سوت بیخودی نزند همه داوران فرقی نمی کند.

  4. چرا برای پیروزی دوبار ه خداداد افشاریان سوت بزند دیدید که در مقابل پیروزی و ملوان اشتباه کرد وقتی اشتباه کرد باید محروم شود تا یاد بگیرد که کمیته داوران کارشان جدی است و او تلاش کند که دیگه سوت بیخودی نزند همه داوران فرقی نمی کند.

  5. باعرض سلام
    آقای عسگری چرا برای پیروزی دوبار ه خداداد افشاریان سوت بزند دیدید که در مقابل پیروزی و ملوان اشتباه کرد وقتی اشتباه کرد باید محروم شود تا یاد بگیرد که کمیته داوران کارشان جدی است و او تلاش کند که دیگه سوت بیخودی نزند همه داوران فرقی نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *